PROVIDENT

Pomoc


W tym dziale znajdziesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania dotyczące usługi telekomunikacyjnej Privée Télécom.



Biuro Obsługi Abonenta:  eboa.privee.pl

Konfiguracja telefonu


Jeżeli po uruchomieniu karty SIM Privée Télécom nie działa Internet i MMSy to sprawdź, jak możesz je skonfigurować.

Więcej

Często zadawane pytania

Więcej

Blokada i wymiana karty SIM


W celu dokonania wymiany karty SIM lub blokady skradzionej karty SIM, należy skontaktować się niezwłocznie z Privée Télécom:


Telefonicznie: +48 780 198 198 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).


Wymiana Karty SIM z przyczyn Abonenta (zniszczenie, zagubienie, utrata inna niż kradzież, uszkodzenie) – możliwa raz na miesiąc kalendarzowy.



Poczta Głosowa

Więcej

KONTAKT

BIURO OBSŁUGI ABONENTA


https://eboa.privee.pl

boa@privee.pl

Tel. +48 780 198 198

(koszt połączenia zgodny z taryfą operatora)

Godziny pracy infolinii:

poniedziałek – piątek 8:00 – 20:00

sobota 9:00 – 17:00

W niedziele oraz święta infolinia jest nieczynna.

Privee Sp. z o.o.

ul. Mokotowska 15A / 16

00-640 Warszawa

KRS: 0001029112

NIP: 701-11-38-042


Share by: