W tym dziale znajdziesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania dotyczące usługi telekomunikacyjnej Privée Télécom.
Konfiguracja telefonu
Jeżeli po uruchomieniu karty SIM Privée Télécom nie działa Internet i MMSy to sprawdź, jak możesz je skonfigurować.
Główne warunki sprzedaży urządzenia telekomunikacyjnego
Główne warunki umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Podsumowanie złożonych zgód i oświadczeń
Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy aneksu
Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży urządzenia
Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych
Warunki Oferty Partnerskiej PROVIDENT DATA 1
Warunki Oferty Partnerskiej PROVIDENT VOICE 1
Wzór aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych
W celu dokonania wymiany karty SIM lub blokady skradzionej karty SIM, należy skontaktować się niezwłocznie z Privée Télécom:
Telefonicznie: +48 780 198 198 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).
Wymiana Karty SIM z przyczyn Abonenta (zniszczenie, zagubienie, utrata inna niż kradzież, uszkodzenie) – możliwa raz na miesiąc kalendarzowy.
KONTAKT
Tel. +48 780 198 198
(koszt połączenia zgodny z taryfą operatora)
Godziny pracy infolinii:
poniedziałek – piątek 8:00 – 20:00
sobota 9:00 – 17:00
W niedziele oraz święta infolinia jest nieczynna.
Privee Sp. z o.o.
ul. Mokotowska 15A / 16
00-640 Warszawa
KRS: 0001029112
NIP: 701-11-38-042
Dziękujemy za przesłanie wiadomości.
Wystąpił problem...